niedziela, 22 stycznia 2012

Dżem

"Ale jedno wiem po latach,
prawdę musisz znać i ty,
zawsze warto być człowiekiem,
choć tak łatwo zejść na psy"

Dżem-Autsajder

Dawno mnie tu nie było, ale postaram się to jakoś nadrobić. :))
Ostatnio w szkole po lekcjach oglądaliśmy niesamowity film "Skazany na Bluesa". Opowieść ta przedstawia początki zespołu Dżem i problemy jago wokalisty. Ryszard Riedel jako młody chłopak sięga po narkotyki, które po pewnym czasie niszczą jego organizm. Pomimo zmęczenia wychodzi na scenę. Słaniając się na nogach śpiewa, by nie zawieść kolegów i managera. Bohater ostatecznie umiera w 1994 roku nie będąc już członkiem zespołu Dżem. Film ten jest nie zwykle mocny w swojej wymowie, a niektóre sceny mogą przerazić. Ta historia dogłębnie mnie poruszyła.
Polecam, naprawdę warto go obejrzeć.


A wy widzieliście już ten film?

2 komentarze:

  1. również bardzo go lubię.. oglądałam chyba 3 razy i pewnie obejrzę jeszcze nie raz. Poruszający.. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmu nie oglądałam, ale brzmi bardzo ciekawie :-).

    OdpowiedzUsuń